فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

جک پنوماتیک پارس سری MPNC

جک پنوماتیک پارس mpnc

 

جک پنوماتیک پارس (گوشواره ای) سری MPNC

Pneumatic Cylinder PARS


جک پنوماتیک پارس mpnc

مشخصات جک پنوماتیک پارس mpnc

ابعاد جک پنوماتیک پارس mpnc


جک پنوماتیک پارس 

سری MPNC

قطر سیلندر پنوماتیک : 32 , 40 , 50 , 63 , 80 , 100 , 125 , 160 , 200 میلیمتر

کورس تا 2000 میلیمتر

فشار کاری : 10 بار ماکسیمم

دمای محیط : 10- الی 70+ سانتی گراد

بدنه : گوشواره ای - آلومینیوم با سطح داخلی آنودایز سخت

شفت : فولاد CK 45 با روکش سخت

جک پنوماتیک پارس با قطر و کورس مختلف قابل سفارش می باشد.

ساخت ایران


جک پنوماتیک پارس mpncj

مشخصات جک پنوماتیک پارس mpncj

ابعاد جک پنوماتیک پارس mpncj


جک پنوماتیک دو سر شفت پارس 

سری MPNCJ

قطر سیلندر پنوماتیک : 32 , 40 ع 50 , 63 , 80 , 100 , 125 , 160 , 200 میلیمتر

کورس تا 2000 میلیمتر

فشار کاری : 10 بار ماکسیمم

دمای محیط : 10- الی 70+ سانتی گراد

بدنه : گوشواره ای - آلومینیوم با سطح داخلی آنودایز سخت

شفت : فولاد CK 45 باروکش سخت

جک پنوماتیک پارس با قطر و کورس مختلف قابل سفارش می باشد.

ساخت ایران


جک پنوماتیک پارس mpnca

مشخصات جک پنوماتیک پارس mpnca

ابعاد جک پنوماتیک پارس mpnca


جک پنوماتیک دو سر شفت تنظیم شو پارس

سری MPNCA

قطر سیلندر پنوماتیک : 32 , 40 , 50 , 63 , 80 , 100 , 125 , 160 , 200 میلیمتر

کورس تا 2000 میلیمتر

فشار کاری : 10 بار ماکسیمم

دمای محیط : 10- الی 70+ سانتی گراد

بدنه : گوشواره ای - آلومینیوم با سطح داخلی آنودایز سخت

شفت : فولاد CK 45 با روکش سخت

جک پنوماتیک پارس با قطر و کورس مختلف قابل سفارش می باشد.

ساخت ایران



جک پنوماتیک (سیلندر) چیست ؟
یک جک پنوماتیک از فشار یک گاز برای انجام کار بخصوص کار خطی استفاده می کند. کلمه پنوماتیک از یونانی آمده و به هوا اطلاق می شود که کمترین قیمت و رایج ترین نوع گاز مورد استفاده در سیلندرهای پنوماتیک است. هوا را می توان به راحتی وارد کرد و برای پر کردن سیستم های پنوماتیک , فشرده شده و همان خطر سایر گاز ها را ایجاد نمی کند. در عوض ممکن است از برخی گاز های بی اثر استفاده شود. هوا باید در مخازن ساخته شده که قابل فشرده سازی هستن استفاده کرد که به کمپرسوهای هوا معروف هستند. خود سیلندر یا جک شامل محفظه ای برای ورود هوای فشرده , مسیری برای خروج از آن , پیستونی که بیشتر کارها را انجام می دهد و نوعی از سیستم عمل که پیستون بخشی از آن است. چندین نوع سیستم مختلف عمل برای سیلندر یا جک پنوماتیک وجود دارد و هر یک نوع نیرویی کمی متفاوت دارند. اولین و ساده ترین نسخه سیلندر (جک) تک کاره یا تک حالته است که در آن یک سیستم پیستون محور هوای فشرده را از طریق یک دریچه برقی وارد قسمت پشت پیستون می کند. این هوای کاملا فشرده ساده ترین راه برای خروج را جستجو می کند و مقدار زیادی نیرو را برروی پیستون وارد می کند. مساحت سطح پیستون یا اندازه خمش مستقیما تاثیر می گذارد تا هوا چگونه بتواند پیستون را فشار دهد. هر چه اندازه ورود هوا بزرگ تر باشد هوا به راحتی آن را جابجا می کند. با بیرون راندن پیستون هوا از طریق دریچه های فرار که به دقت موقعیت بیشتری در سیلندر دارند خارج می شود. پیستون به طور طبیعی با فنر برگشت در جای خود قرار می گیرد. در نوع دیگر جک پنوماتیک دو حالته است که یک راه برای ورود هوا و یک راه برای خروج هوا در بالا و پایین سیلندر قرار دارد که به وسیله آن جک باز و بسته می شود. کنترل ورود و خروج هوا نیز توسط یک شیر برقی پنوماتیک انجام می شود. به طور کلی جک یا سیلندر پنوماتیک برای تولید نیرو که با استفاده از هوای فشرده که در کمپرسورهای هوا تولید می شود را به نیرو خطی تبدیل می کند و باعث جابجایی و به حرکت در آمدن اجسام و بلند کردن اجسام و انواع حالت های مورد نیاز استفاده می شود.
دو نوع جک یا سیلندر پنوماتیک وجود دارد : 1- تک حالته : هوا از طریق یک دریچه ورودی وارد سیلندر می شود و پیستون را به جلو هول می دهد و هوا از طریق دریچه بالایی که اگزوز است خارج می شود. برای برگشت پیستون با استفاده از فنر , برگشت ایجاد می کند و به حالت طبیعی اول بر می گردد. 2- دو حالته : هوا از طریق دریچه پایینی وارد سیلندر می شود و پیستون را به جلو هول می دهد و برای برگشت پیستون به حالت اولیه باید از طریق دریچه بالایی هوا وارد سیلندر شود و جک به حالت اول برگردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد