فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

جک پنوماتیک قلمی پارس

 

 

جک پنوماتیک قلمی پارس

PARS Pneumatic Cylinder




جک پنوماتیک قلمی پارس سری PML


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PML

قلمی , دو طرفه

قطر جک : 16 , 20 , 25 , 32 , 40 میلیمتر

کورس جک : 15 الی 500 میلیمتر

حد دمای محیط کاری : 5- الی +60 درجه سانتی گراد

جنس لوله سیلندر : آلومینیوم آلیاژی با آبکاری آنودایز

جنس شفت : فولاد CK45 با روکش کرم سخت

جنس لوازم آببندی : پلاستیک ضد روغن و پلی اورتان

*سفارش های خاص قابل بررسی می باشد*

ساخت ایران


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMJ


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMJ

قلمی , دو سر شفت

قطر جک : 16 , 20 , 25 , 32 , 40 میلیمتر

کورس جک : 15 الی 500 میلیمتر

حد دمای محیط کاری : 5- الی 60+ درجه سانتی گراد

جنس لوله سیلندر : آلومینیوم آلیاژی با آبکاری آنودایز

جنس شفت : فولادCK45 با روکش کرم سخت

جنس لوازم آببندی : پلاستیک ضد روغن و پلی اورتان

*سفارش های خاص قابل بررسی می باشد*

ساخت ایران



جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMA


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMA

قلمی , رو سر شفت قابل تنظیم

قطر جک : 16 , 20 , 25 , 32 , 40 میلیمتر

کورس جک : 15 الی 500 میلیمتر

حد دمای محیط کاری : 5- الی 60+ درجه سانتی گراد

جنس لوله سیلندر : آلومیمینوم آلیاژی با آبکاری آنودایز

جنس شفت : فولاد CK45 با روکش کرم سخت

جنس لوازم آببندی : پلاستیک ضد روغن و پلی اورتان

*سفارش های خاص قابل بررسی می باشد*

ساخت ایران



جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMT


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMT

قلمی , دو کورس متفاوت در جهت هم

قطر جک : 16 , 20 , 25 , 32 , 40 میلیمتر

کورس جک : 15 الی 500 میلیمتر

حد دمای محیط کاری : 5- الی 60+ درجه سانتی گراد

جنس لوله سیلندر : آلومینیوم آلیاژی با آبکاری آنودایز

جنس شفت : فولاد CK45 با روکش کرم سخت

جنس لوازم آببندی : پلاستیک ضد روغن و پلی اورتان

*سفارش های خاص قابل بررسی می باشد*

ساخت ایران


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMP


جک پنوماتیک قلمی پارس سری PMP

قلمی , دو کورس متفاوتدر جهت مخالف

قطر جک : 16 , 20 , 25 , 32 , 40 میلیمتر

کورس جک : 15 الی 500 میلیمتر

حد دمای محیط کاری : 5- الی 60+ درجه سانتی گراد

جنس لوله سیلندر : آلومینیوم آلیاژی با آبکاری آنودایز

جنس شفت : فولاد CK45 با روکش کرم سخت

جنس لوازم آببندی : پلاستیک ضد روغن و پلی اورتان

*سفارش های خاص قابل بررسی می باشد*

ساخت ایران

موارد مشابه : جک پنوماتیک قلمی استیل پارس


جک پنوماتیک (سیلندر) چیست ؟
یک جک پنوماتیک از فشار یک گاز برای انجام کار بخصوص کار خطی استفاده می کند. کلمه پنوماتیک از یونانی آمده و به هوا اطلاق می شود که کمترین قیمت و رایج ترین نوع گاز مورد استفاده در سیلندرهای پنوماتیک است. هوا را می توان به راحتی وارد کرد و برای پر کردن سیستم های پنوماتیک , فشرده شده و همان خطر سایر گاز ها را ایجاد نمی کند. در عوض ممکن است از برخی گاز های بی اثر استفاده شود. هوا باید در مخازن ساخته شده که قابل فشرده سازی هستن استفاده کرد که به کمپرسوهای هوا معروف هستند. خود سیلندر یا جک شامل محفظه ای برای ورود هوای فشرده , مسیری برای خروج از آن , پیستونی که بیشتر کارها را انجام می دهد و نوعی از سیستم عمل که پیستون بخشی از آن است. چندین نوع سیستم مختلف عمل برای سیلندر یا جک پنوماتیک وجود دارد و هر یک نوع نیرویی کمی متفاوت دارند. اولین و ساده ترین نسخه سیلندر (جک) تک کاره یا تک حالته است که در آن یک سیستم پیستون محور هوای فشرده را از طریق یک دریچه برقی وارد قسمت پشت پیستون می کند. این هوای کاملا فشرده ساده ترین راه برای خروج را جستجو می کند و مقدار زیادی نیرو را برروی پیستون وارد می کند. مساحت سطح پیستون یا اندازه خمش مستقیما تاثیر می گذارد تا هوا چگونه بتواند پیستون را فشار دهد. هر چه اندازه ورود هوا بزرگ تر باشد هوا به راحتی آن را جابجا می کند. با بیرون راندن پیستون هوا از طریق دریچه های فرار که به دقت موقعیت بیشتری در سیلندر دارند خارج می شود. پیستون به طور طبیعی با فنر برگشت در جای خود قرار می گیرد. در نوع دیگر جک پنوماتیک دو حالته است که یک راه برای ورود هوا و یک راه برای خروج هوا در بالا و پایین سیلندر قرار دارد که به وسیله آن جک باز و بسته می شود. کنترل ورود و خروج هوا نیز توسط یک شیر برقی پنوماتیک انجام می شود. به طور کلی جک یا سیلندر پنوماتیک برای تولید نیرو که با استفاده از هوای فشرده که در کمپرسورهای هوا تولید می شود را به نیرو خطی تبدیل می کند و باعث جابجایی و به حرکت در آمدن اجسام و بلند کردن اجسام و انواع حالت های مورد نیاز استفاده می شود.
دو نوع جک یا سیلندر پنوماتیک وجود دارد : 1- تک حالته : هوا از طریق یک دریچه ورودی وارد سیلندر می شود و پیستون را به جلو هول می دهد و هوا از طریق دریچه بالایی که اگزوز است خارج می شود. برای برگشت پیستون با استفاده از فنر , برگشت ایجاد می کند و به حالت طبیعی اول بر می گردد. 2- دو حالته : هوا از طریق دریچه پایینی وارد سیلندر می شود و پیستون را به جلو هول می دهد و برای برگشت پیستون به حالت اولیه باید از طریق دریچه بالایی هوا وارد سیلندر شود و جک به حالت اول برگردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد