فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

شیر برقی سیرایی - Sirai Solenoid Valve

 

 

شیر برقی سیرایی

Sirai Solenoid Valve



شیر برقی سیرایی
سایز : "1/4 اینچ
فشار : 30 بار
دمای کارکرد : 10- الی 90+ سانتی گراد
ولتاژ : 12 و 24 و 220 ولت
یک سال گارانتی
ساخت ایتالیا
قیمت و فروش شیر برقی سیرایی ایتالیا Sirai
شیر برقی Sirai مدل :
L171B13 , L171V13 , L171B14 , L171V14

شیر برقی چیست ؟
شیربرقی یک دستگاه الکترومکانیکی است که در آن بوبین (مگنت) از یک جریان الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده کرده و باعث یک مکانیسم برای به حرکت در آمدن اسپول داخل شیر برای باز و بسته شدن آن می شود. شیر برقی به دو دسته 1- اوپن NO 2- کلوز NC تقسیم می شود . از نظر راه یا پورت ورود و خروج یا دریچه ورود و خروج به دو دسته 2/2 و 3/2 تقسیم می شوند.
شیر برقی اوپن NO : به شیری گفته می شود که شیر در حالت عادی باز می باشد و جریال در آن برقرار است و وقتی برق به بوبین یا مگنت شیر برقی بدهیم جریان بسته می شود.
شیر برقی کلوز NC : به شیری گفته می شود که شیر در حالت عادی بسته است و جریان در آن برقرار نیست و ووقتی برق به بوبین یا مگنت شیر برقی بدهیم جریان باز می شود.
شیر برقی 2/2 : منظور از 2/2 تعداد راه های ورود و خروج است که در این نوع یک خروج و یک ورود داریم. این نوع شیر ها در بازار به دو صورت اوپن یا باز و کلوز یا بسته هستند.
شیر برقی 3/2 : منظور از 3/2 تعداد راه های ورود و خروج است که در این نوع یک ورود و دو خروج داریم , خروجی دوم برای وقتی است که جریان قطع است و ما می خواهیم جریال باد یا سیال در شیلنگ نماند و به بیرون هدایت شود. این نوع شیر ها همیشه اوپن یا باز هستند.
شیر برقی برای موارد مخالفت استفاده میشود برخی از این موارد عبارتند از : باد (پنوماتیک) , آب , گاز , بخار , اسید , روغن , بنزین , گازوئیل , نفت و ... بوبین یا مگنت شیر برقی هم در انواع ولتاژها وجود دارد 12 و 24 و 48 و 110 و 220 ولت هم AC و هم DC و همچنین می توان برای کنترل زمان باز و بسته شدن شیربرقی به آن تایمر هم اضافه نمود که برای موارد آبیاری هوشمند و تخلیه کمپرسور هوا و ... استفاده می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین لطفی پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 10:31

عکس چطور میتونم بفرستم این شمارمه ۰۹۳۳۹۶۶۵۰۶۶

شماره واتس اپ ما در بالای صفحه هست

حسین لطفی چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 23:36

سلام با عرض ادب واحترام بنده تعداد ۵۰ عدد شیر برقی sirai ایتالیایی دارم و قصد فروش دارم گفتم اگر شما بخایید به قیمت مناسب تقدیم میکنم والبته اگر کسی میدونه من چطور میتونم اینارو بفروشم راهنماییم کنه

سلام
بله خریدارم فقط عکس ازش برام بفرستین و قیمت اعلام کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد