فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

فروشگاه اروین صنعت

هیدرولیک , پنوماتیک

جک پنوماتیک الیت - Elite pneumatic cylinder

جک پنوماتیک elite

 

 

جک پنوماتیک الیت

ELITE pneumatic cylinder


جک پنوماتیک الیت

جک پنوماتیک الیت

سری : SC

قطر سیلندر : 32 و 40 و 50 و 63 و 80 و 100 و 125 و 160 و 200 میلیمتر

کورس : 25 تا 1000 میلیمتر

فشار کاری : 1 تا 9 بار

عملکرد دو طرفه

پیستون مگنت دار

جنس شفت : فولاد آلیاژی CK با پوشش کروم سخت

دمای کاری : 10- تا 80+ درجه سانتی گراد

مقاومت به خورندگی بالا

ساخت چین




موارد مشابه : جک پنوماتیک EMC




جک پنوماتیک چهارمیل چیست ؟

جک های پنوماتیک چهارمیل از جمله شناخته شده ترین و پر مصرف ترین جک های پنوماتیکی به شمار می روند. این جک ها که غالبا بر اساس استاندارد ISO 15552 طراحی می شوند.

بسته به نوع و شرایط کارکرد اغلب از جنس آلومینیوم , فولاد یا استیل و در سایز ها و کورس های عملکردی متنوع تولید و عرضه می شوند. بدنه جک های چهارمیل Elite از آلیاژ آلومینیوم بسیار مرغوب آندایز تولید شده و جنس درپوش های دو انتهای جک ها آلومینیوم دایکاست می باشد.

استفاده از پکینگ ها و قطعات پلیمری مرغوب با قابلیت بهره برداری در شرایط عملکردی و دمایی بالا , مزایای جک های چهارمیل الیت است. جک های چهارمیل الیت از نوع عملکرد دو طرفه و مگنت دار هستند.

پیستون جک ها مجهز به یاتاقان مرکزی و دو پکینگ در طرفین می باشد که عملکرد یکنواخت و موثر جک را در هر دو مسیر رفت و برگشت جک تضمین می نماید. همچنین نوار مغناطیسی روی پیستون , امکان استفاده از سنسور های مغناطیسی برای کنترل موقعیت شفت جک را فراهم می سازد.

کلیه جک های پنوماتیک چهارمیل Elite دارای سیستم ضربه گیر قابل تنظیم در دو انتهای جک هستند. عملکرد این سیستم به گونه ای است که با ایجاد یک بالشتک هوا در فضای مابین پیستون و در پوش های انتهایی , هنگام جرکت شفت جک به طرفین , از وارد آمدن ضربه به دو انتهای جک جلوگیری می کند.

این ویژگی ضمن جلوگیری از وارد آمدن آسیب به اجزای داخلی و با استفاده از پیچ های تنظیم تعبیه شده روی دو دوش انتهای , می توان به میزان مورد نیاز عملکرد سیستم ضربه گیر یا همان ترمز جک ها را کنترل نمود.




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد